السبت، ١٤ يوليو ٢٠٠٧

أرض الهايكستب شاهد عيان




بصراحة كده أنا كل ما بفتكر المعتقلين وخصوص من الإخوان اللي بيتحاكموا محاكمة عسكرية بسأل نفسي

النظام الفاسد الموجود في مصر ألا يعلم بأنه هناك يوم سيأتي ويحاسبهم فيه الله

انا فعلا نفسي أدخل جوه العقليات الغريبة والعجيبة دي وأعرف هوه ازاي وليه بيعمل كده

مثلا القاضي الظالم اللي في المحاكمة العسكرية الجلسة الماضية الراجل ده بيفكر ازاي مش عارف انه هييجي يوم ويموت ولا ايه الحكاية؟؟

الناس اللي بتسرق أموال الشعب مش خايفة من ربنا ليه انا مش عارف؟؟!!

انا من ضمن الحاجات اللي بتوجعلي دماغي وبتزعلني جدا جدا : أبناء الاخوان المعتقلين في محموعة منهم انا متابع أخبارهم عن قرب لكن الجزء الآخر منهم انا معلوماتي عنه عامة

دعائي لهم أن يصبرهم الله في موقفهم الذي لايحسدون عليه بالتأكيد وان شاء الله حقهم عمره مايضيع أبدا أبدا

بكرة 15/7 الجلسة الثالثة للمحاكمة العسكرية بالهايكستب وان شاء الله كله خير

هناك تعليقان (٢):

بن توفيق يقول...

عندك حق والله

بس هما مغيبين .. او انهم مضغوط عليهم .. او بيخدموا حد كبير

حسبى الله ونعم الوكيل .. بكرة معادنا ان شاء الله
وكلنا نصلى صلاة قضاء حاجة الليه وندعيلهم

محمود قطب يقول...

ربنا يفك أسرهم
ويريحنا من الظلم والظالمين